Šiemet mūsų darželis įsitraukė į tarptautinį e-Twinning projektą Atypical environment – the development of children’s creativity”. („Netipinė aplinka ir vaikų kūrybiškumo plėtotė”). Už šį projektą savo įstaigoje atsakingos mokytojos E.Verenienė ir I.Matusevičienė
Projekto tikslas – įgalinti vaikų kūrybiškumą netipinėse aplinkose.
Skatinti vaikus veikti netipinėse aplinkose stimuliuojant jų kūrybiškumą
Stimuliuoti vaikų socialinį bei emocinį intelektą
Įgalinti mokytojus bei specialistus taikyti netradicinius metodus bei priemones
Įgalinti mokytojus bei specialistus veikti netipinėse, netradicinėse aplinkose skatinant inovatyvių metodų paieškai
Tobulinti mokytojų bei specialistų bendravimo, bendradarbiavimo bei IKT kompetencijas.
Netipinės, netradicinės aplinkos,steam elemntų panaudojimas veiklose skatina ugdytinius į procesą pažiūrėti per patyriminio pasaulio prizmę, siekti ne rezultato, o teigiamų emocijų, pažinimo tyrinėjant visomis juslėmis. Netipinės aplinkos ir veiklos suteikia galimybę netradiciškai, stimuliuoja vaikų smalsumą,kūrybiškumą, o pedagogus įgalina taikyti netradicinius ugdymo(si) metodus ir modelius.Taigi, mūsų priešmokyklinukai su mokytoja Erika taip pat pasirinko netradiciškai susipažinti su daržovėmis, kurios uždera rudenį, o taip pat sužinoti, kokie vitaminai slypi raugintuose produktuose. Šiai veiklai vaikai raugė kopūstus , smalsavo, tyrinėjo, kiekvieną dieną stebėjo kaip keičiasi kopūstų išvaiza, kvapas, grūdo, o taip pat rašė – kopijavo receptą,kurį pasidalino su tėveliais. Net patys nedrąsiausi ugdytiniai išdrįso paragauti savo rankomis raugtų kopūstų,taigi, grupės virtuvėlė staiga tapo ne tik virtuve, tačiau kopūstų pjaustymo, morkų tarkavimo ir raugimo vieta,kurioje visi turėjo galimybę prisidėti praktiškai prie rauginimo proceso ir patirti daug džiugių ir netikėtų emocijų. 2021-10-11.